FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kan väl egentligen inte försvara pengarna som det kostar, men som vanligt så kostar det att ligga på topp ![]() Prestandamässigt så testades den bl.a. i Teknikens Värld för något nummer sedan och dom var alldeles lyriska, den piskade den nuvarande M3'an prestandamässigt, att det sedan har en grym komfort gör ju bara saken ännu mer behaglig, har för mig att 0-100 gick på dryga 5 sekunder enligt T.V's test. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Det är ensamt på toppen, men helvete vilken utsikt!" :-) Grym bil i övrigt!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Riktigt fin bil Mats, vore inte helt fel att ratta en sån där godbit.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo men för 600k får man ett bättre begagnad Ferrari 355 eller Testarossa. Vetikatten om inte det är en bättre investering? =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Sen skulle jag i ärlighetens namn även kunnat tänka mig att köpa en Ferrari eller annat kul objekt, tyvärr har jag inte något garage som den kan stå i. Är väl på gång att bygga om uthuset till garage inom en treårs-period och där kommer med största sannolighet att placeras något roligt, i mitt fall drar jag nog mer åt Dodge Viper än Ferrari, men det blir en annan tråd att diskutera. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Heheh du rockar fett Mats
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I mitt garage ska det stå Lamborghini Gallardo & Diablo.
(Drömma ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|