FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul tråd!
Det går inte en dag utan att jag tänker på att säga upp mig och satsa helt på hemsidor. Tanken att flytta till ett billigare land där jag kan leva på mina småsummor till den dag då jag är multimegamiljardär och kan flytta hem igen, föresvävar mig ![]() Håller för övrigt med övriga talare. Legot är kul. Känslan av att tjäna pengar passivt är vanebildande, framförallt med känslan av att man aldrig vet riktigt när man råkar boosta. Komma hem en dag och en sida varit med i Aftonbladet och man tjänar ett par tusen på en dag. Känslan av att det hela tiden går bättre och bättre. Det är vad som får mig att sitta uppe till 1.00 varje dag för att gå till jobbet med ringar under ögonen i alla fall! Affiliate-sidor hmmm... Det kanske vore nåt att expandera mitt lilla imperium med! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Utan att nämna några pengasiffror så arbetar jag på mitt vanliga jobb där jag spenderar 9 timmar per dag, samt 1 timme total restid per dag, 5 dagar i veckan som blir 200 timmar i månaden.
På en av mina sidor drar jag in ungefär halva min vanliga lön per månad. Och på den spenderar jag 15 minuter per dag i snitt, 7 dagar i veckan och det blir väl 7.5 timmar per månad om ja inte räknat helt fel?! Inte konstigt att man går dag ut och dag in och undrar om man kasta in handduken på jobbet o satsa helhjärtat på fler projekt! :-) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|