FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oj oj oj... Verkligen bra epostprogram måste jag säga! Kungligt!! Voila... Thunderbird e skrotat
![]() EDIT: Enda jag saknar är en importfunktion för thunderbird :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag använder The Bat också sen 2 år tillbaks
![]() EDIT: Lägger upp en Skärmdump på versionen jag använder som är lite äldre. (Version 2.02.3) ![]() Har inte haft behov av att uppdatera eftersom det fungerar klockrent. ![]() Tack btw till Decibel som också tipsade mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Lättaste sättet att flytta från thuderbird till the bat är (enligt mig) att använda tillägget http://www.supportware.net/mozilla/#ext13 till thunderbird för att lätt kunna spara alla mail till .eml och sedan bara importera i the bat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Outlook 2007 med ca 4 olika mailkonton där jag har skapat olika mappar med regler för vart mailen ska hamna. Använder också det inbyggda skräppostfiltret mot SPAM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser inget större fel på Outlook 2003 kör 6st e-post konton för tillfället och har regler som sorterar upp mail och att söka fungerar ju bra förutom kanske segt när man kommer upp i så många mail som beskrivits ovan.
Har funderat länge på testa något nytt och tror jag ska testa The Bat jag med. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|