FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad vet ni om www.aceonline.se?
De ringde precis mig och ville ge mig en design + webbhotell. Vet inte om de är seriösa. Skulle få betala 2/3 av webbhotells kostnaden i ett år. Bör man nappa? /red Skall tilläggas jag jag kunde be dem uppdatera desginen när jag ville. Desigenen beräknade de gå på 20.000 om man hade köpt den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
tänk på ordspråket "för bra för att vara sant". Då får du en hint om vad jag tror. Det håller aldrig om det är gratis. Vad tjänar de på det?
Sen gillar jag inte namnet, det liknar Acne för mycket :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Utan att veta någonting om företaget så skulle jag gissa på att de troligen är ute efter att binda dig till sig på ett eller annat vis. Det är väl så de flesta tjänar pengar. <_< De ger ett bra erbjudande i början och gör sedan på olika sätt det svårt för kunden att byta till en annan leverantör. Be dem skicka ett standardavtal, läs igenom noga och kritiskt och se till att du inte blir allt för beroende av dem eller rent av binder upp dig allt för länge.
2/3 av webbhotellskostnaden första året säger ju inget om hur bra erbjudandet är? Deras normala webbhotellskostnad är kanske högre än brukligt? Vad vet jag? Jag har inte ens varit inne på deras sajt. :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|