FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bra översikt, särskilt grafiskt, och lätt att få fram domainreferer men jag skulle vilja ha fram hela urlerna för den sida som länkat vidare.
Hur gör man? Jag har sökt och letat. edit: stavade fel på underrubrik, men det märkte ni väl?! /edit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
menade du allt efter ? i urlen? typ default.aspx?id=2. Så sparar inte någon statistiktjänst det, utan det är då man ska använda sökmontorvänliga adresser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej, jag tror han menar att google bara verkar visa grundurlen tex www.example.com och inte www.example.com/länkfarm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har också letat efter det men inte hittat någonting...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för svaren.
Synd att det inte går. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo det ska gå. Jag har sett det någon gång... Men orkar inte leta reda på det.
Leta, analytics har mycket mer än vad ni tror! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Du hittar vad du söker under Alla rapporter > Optimering av marknadsföring > Resultat för marknadsföringskampanj > Länkomvandling.
I denna vy har varje domännamn ett litet plustecken till vänster om sig. Klicka på det och du ser från vilken specifik sida länken kommer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tror ni det är okej att använda detta hacket?
http://www.reubenyau.com/google-anal...referring-url/ för att se fullständig url, jag är inte riktigt nöjd med resultatet jag får från Alla rapporter > Optimering av marknadsföring > Resultat för marknadsföringskampanj > Länkomvandling. . Det jag mest tänker på är att jag inte vill bli avstängd av google etc för att jag använder hacket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Leon: Men upplever du att du får ut fullständig url där? Jag får inte upp korrekt länk från forum etc som länkar till mig.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|