FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick lite reklam i posten idag, till nytta för ovanlighetens skull!
3 har tydligen fixat igång en mobil telefonväxel. Länk Tänkte bara kolla om det är någon som testat detta ännu....jag är jävligt nyfiken måste jag säga. Vi kör idag med Telia Centrex, 8 anknytningar plus fax. Vi har väl telekostnader för ca 100K /år (ink våra mobiltelefoner) vet ej om detta blir billigare, men jag hoppas det i alla fall. Men som sagt åter till ämnet. det vore ju kul att kunna testa systemet innan man köper det....tror ni det finns chans för det? Det finns ett par grejer som jag gillar skarpt med deras upplägg. men en hel del frågetecken kvarstår. En enkel men dock superviktig del för oss verkar saknas, eller bara inte beskriven. Att kunna tidsinställa växeln med öppettider... Nåväl, vad tror ni, kan detta vara nått att ha tro? PS. nått helt annat...vilken är den billigaste mobiloperatören som gäller för att ringa utlandssamtal....? ngn som har koll? MVH Freedrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
2. Räknar du med täckning ocksåvidare? Telia är väl dom som har bäst täckning i Sverige, Tre & Telenor har allvarliga täckningsproblem iaf här i Småland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Härliga tillvalsfunktioner man har att välja mellan..
http://www.tre.se/templates/SubscriptionPl...n.aspx?id=16955 Vit och svart lista. Lägg upp viktiga kontakter på en vit lista så att de alltid släpps fram, oavsett vidarekoppling. Lägg upp motsvarande kontakter på en svart lista som aldrig släpps fram. :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har tre idag, och har faktiskt väldigt lite problem med just täckning...på ett par ställen som mottagningen försvinner, men det är ytterst sällsynt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
"Företagsinterna röst- och videosamtal: 0,00 kr/min, ingen startavgift*"
/* Raderat */ |