FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som har ett tipps om bra gratisprogram för att visa webcam på sin hemsida? Strömmande bild? Alla tips välkomna!
Och innan någon hinner påpeka det - NEJ, jag tänker inte visa min egen fula nuna live =) Men jag har en uggleholk på huset och i våras var det ungar i den och till våren funderar jag på att montera in en kamera i holken. Det KAN bli kul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter so men bra idé.... tyvärr har jag ingen idé om program..
Men jag har andra saker som skulle vara kul med webcam... ett bålgetingsbo.. det skulle nog kunna vara kul att följa oxå. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
sitecam är trevlig, både stömmande och stilbild med viss intervall, till och med olika intervaller och olika kvalite på bild samtidigt. rörelsesensor och annat gott.
Men nu är den ju inte gratis, men den kostar inte mer än en taxiresa heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
yawcam
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Se till att montera den innan ugglan får ungar bara.. :]
Jag använde alltid ett webcam program som var rysligt bra. Återkommer med edit när jag kommit på namnet. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Webcam Publisher är gratis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
webcamxp använde jag men det var inte gratis. Väldigt fiffigt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
han på denna adress från finland har några fågelkameror: http://www.ponttokamera.net/index_e.htm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Testat dessa gratis program, dom var inte så mycket att ha.... jag letar efter en sådan här tjänst jag med och är villig att ev betala... Ingen som vet någon som är på svenska?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|