FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill bara säga hur nöjd jag är med Godaddy. Deras kundservice är ett skolexempel på hur det borde fungera hos alla företag.
Någon med negativa erfarenheter av Godaddy? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har vart lite knöligt med förnyelser ibland, inte av just webbhotell utan av ssl cert, brukar ta deras supportpersonal ett tag att förstå vad det handlar om, och så får man pengarna tillbaka, men jag vill ju ha problemet löst, inte en kreditering..
Så, efter ett tags konverserande får man det man beställde. Sen får man ju lägga till att deras sida och mailutskick är oerhört amerikanska. ush. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker deras gränssnitt är riktigt jobbigt och för varje tjänst man vill beställa måste man tacka nej till minst tio andra.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med jonny, man tror man signar upp på nåt billigt men sen när man gått igenom tillägstjänsterna kostar det dubbelt så mycket som man trodde det skulle kosta.. för att ens få använda sin domän.
De tar paypal, det får de plus för. Det enda den här tråden saknar är en affiliate-kod ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Jag gillar inte godaddy alls. Haft massa strul med dem för 2 år sedan..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
har bara hört negativa saker om deras hosting, ända tills nu vill säga. står mer om dom på webhostingtalk.com har jag för mig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Än så länge är deras hosting bättre än både Loopia och B-one.
Rekommenderas starkt.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller med.
Rekommenderar GoDaddy. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Japp, jag rekommenderar GoDaddy också.. precis som tidigare
![]() Är POP3 kund hos dem, sedan 2 år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inga negativa här. Alltid SNABBA SOM TUSAN...
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|