FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej.
Site säljes, www.extremepokeronline.com Sidan har varit igång sedan 2006-09-01 ungefär och har idag ~2000 unika besökare / dag. Intresserad? Pma eller skriv i tråden. /wizz # Moderatorkommentar: Denna tråd utgör ett regelbrott men lämnas tillsvidare enligt förklaring nedan. / Marcus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det var inget trovärdigt första inlägg du gjorde.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
.. och dessutom ett regelrätt brott mot domänförsäljningsreglerna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Själva sidan var skapad runt 2006-09-01 medans domänen var reggad vid ett annat. Antalet besökare / dag är ett tal man skriver själv, la bara till 50 som tal när jag regga mig här på webmasternetworks.se då jag aldrig trodde sidan skulle bli så populär. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Du registrerades för 7 dar sedan?
Har den växt 1500 unika / dag på 7 dagar? Om den har vad har du för tips dom du kan ge mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, tänkte precis på samma sak, registrerade sig den 22e och har fått otroligt mkt besökare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Wizzwizz, se till att läsa forumreglerna innan du skapar fler nya trådar här i domännamnsforumet. Även de allmänna reglerna här på WN kan vara bra att ta en titt på.
Även om denna tråd från början är ett tydligt regelbrott så lämnas tråden kvar tills vidare eftersom det finns frågeställningar som är av allmän-intresse att redas ut. På så sätt ges möjligheten till trådskaparen att förklara sig mer utförligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
extremepokeronline.com är i vilket fall som helst en ganska vissen url.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alexa är ett dåligt mätverktyg men lite konstigt är det att mina SVENSKA sidor på 2000unika/dag ligger på 100-150k ranking medan sidan i fråga ligger 800k+ med samma trafik fast internationel.
Sen att dagens Alexa ökar kan ha med att alla WN-människor är inne med sina toolbars ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||