FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
säljer mybiglove.se är klar xxx sida men inte ute än
och yourbigstar.se säljes prg av tidsbrist ybs har i dag medlemar som har vip på sig å under de här året har dem betalat 12.000 kr för 1 år än så länge vi ökar med vip medlemar per dag. ge mig ett bud på de här två sidorna maila mig på [email protected] Mvh Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
// KattenMjau |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så du säljer dessa du köpt från mig. Vad trist för dig
![]() Nån som har fundering kring communityt. Kika på grunden för communityt: http://mediumframe.gruvsjo.se eller fråga mig om den. Jag är ju skaparen så jag vet det mesta om denna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Galet tråkig design, det räcker för att skrämma iväg mig tyvärr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den är byggd i ramar så den går enkelt att fixa till.. Annars kan den som vill köpa alltid köpa till design eller lägga in egen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Egenreklam så det skriker om det? Var det inte Qitmedia som försöker sälja? /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det kanske du tycker men visst kan jag ta bort det men om nån undrar nåt angående sidan som säljs så kan de fråga mig då jag är skaparen.
Är det dumt att skriva menar du? Andra inlägget menades inte att de skall köpa från mig utan menar att de enkelt kan köpa av någon eller lägga in design själv på sidan. Jag gör ändå inget i designväl... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast Asa_80 vi har fixat alla bugar i din sida lol
säljer den prg av att vi ska lägga ner företaget nu + en massa andra mög från mina andra sidor som vi har lagt till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Åsa du kanske är skaparen, men inte säljaren. (Var inte meningen att låta så arg i mitt förra inlägg ![]() Men jag tycker det är upp till Qitmedia nu. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha... nu ska jag inte dissa designen, utan en annan lite komisk "overkill"-grej
![]() Går man in på "Bli medlem" så läser man villkoren. Sen måste man aktivt göra ett val.. "Godkänn inte" eller "Godkänn"... väljer man då Godkänn så måste man Godkänna igen i en alertbox! Snacka om att verkligen få sina blivande medlemmar att tänka efter _en_gång_till_!!! Och så snyggt är det inte att få upp en alertbox som säger "OK" eller "Cancel" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|