FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag känner att jag måste göra något för att organisera min arbetstid, samt hantera todo's och påminnelser. Detta är troligen något återkommande hos oss företagare, så min fråga är tvådelad. Till en början vore det intressant hur ni själv organiserar er arbetstid samt todo's och likande? Dessutom undrar jag om det finns något kompetent företag som sysslar med denna bit alternativt bra hemsidor och liknande som verkligen behandlar ämnet?
I min egen situation tror jag det bästa vore att organisera det med Outlook, då jag har min e-post där samt använder outlook på min mobil. Frågan är om det går för andra att boka in och organisera för mig i programmet och i sådana fall, hur? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Outlook är ett mycket bra verktyg till det du beskriver..
Andra kan boka upp dig på möten, uppgifter etc... Och tvärtom då självfallet... ![]() Hur man gör? Öppna upp ett nytt möte ange nått objektivt i ämnesraden, välj plats, datum och tid.. Därefter klickar du på bjud in deltagare och anger epostadresser, eller välj från dina kontakter... Klart! Ett mötesförfrågan skickas då ut till berörda som kan välja att acceptera, eller föreslå ny tid mm... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker inte outlooks todo är riktigt bra, speciellt inte om man har flera företag. Fast jag har inte hittat något bättre heller.
Projektplatsen.se fungerar annars riktigt bra om det är det man är ute efter. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|