FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du är intresserad så kan du få ta över domän + databas + allt som finns på thairecept.com för en billig penning.
Ge bud antingen via denna tråd eller via pm. Auktionen upphör kl 12:00 22/10, söndag. Gör mig av med detta då jag känner att jag inte har direkt har tid med webplatsen. Ca 100 unika besökare per dag. Thairecept.com har i nuläget 640 medlemmar, ökar med ca 5-10 st per dag. Gör inga pengar på den men det kanske går att göra. Frågor, skicka pm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Högsta budet är i nuläget 1500 :-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktionen är nu avlsutad.
Tackar alla som har lagt bud. Vi återkommer till den som har vunnit auktionen via pm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har beslutat att förlänga auktionen. Så buda här eller via pm.
Glömde bort att jag också äger thairecept.se, om du vinner så lägg till 300 kr för .se samt + bud på thairecept.com. Thairecept.se säljes endast tillsammans med com domänen. Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag anser de är värd mer än buden. EDIT: glömde att meddela högsta budet är förnärvarande 2900 :- för thairecept.com. Samt att html kod och php kod inte är den bästa och bör nog åtgärdas. Det finns också nägra väldigt enkla admin sidor. För att logga in på medlemssidan, test som användarnamn samt lösenord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt värdelöst att avsluta en auktion för att sedan förlänga den. Dålig stil tyvärr, Farang. Du som farang borde väl veta lite mer om att "förlora ansiktet"...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Valde att förlänga auktionen pga att jag fick en förfrågan för 2 månader sedan om att sälja domänen, då var jag inte intresserad. Denna person tog kontakt med mig imorse och la ett bud.
Har också fått in andra bud nu på morgonen av personer som har missat att jag gör mig av med domänen. Tyckte då att det var ärligare att öppna auktionen än att bara acceptera det högsta budet som kom i morse. Värdelöst, skamligt, dåligt, förmodligen ja. Men det är jag som säljer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Senaste bud 3000 :- + 300 :- för thairecept.se
|
||