FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gratis varumärkesbyggande ser det ut som.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Instämmer. Ungefär som TradDoubler...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En och kanske två fördelar ser jag: Att på ett bättre sätt kunna selektera annonserna och att det blir mer tillåtet att framhäva dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eftersom man sannolikt inte kan bestämma vem trafiken går till så kan man heller inte förbättra sina inkomster genom att välja den annonsör som har den bästa
sajten som resulterar i ett avslut. De kommer inte bli så rolligt att upplåta annonsutrymme på sin sajt som leder till en annonsör som inte fattar hur en sajt ska designas för att leda till avslut. Men blir det så att man kan välja så kan man nog tjäna mera på detta system i vissa nicher |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Google gör ju redan nu sådana bedömningar med PPC vs CPM-annonser, varför skulle inte PPA kunna få vara med och tävla där med. Det kommer troligen gå på ett ut, troligen är bra för oss adsense-annonsörer då ett större segment av marknaden kan köra med adsense. Annonsörerna tävlar ju om vårt utrymme, det gäller för dem att optimera sin sida helt enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|