FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | ||
|
|||
Read Only
|
Okej, lägg ut dom här och gör tråden intressant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mina domäner, (synd att jag inte vet hur vhosts funkar med öäå
![]() bästa-poker.se aktietävling.se bränna-dvd-filmer.se bröd-recept.se gräddsifon.se gratis-brandvägg.se gratis-påskkort.se gratis-räknare.se gratis-skärmsläckare.se gratis-upplåsning.se hyra-lägenhet.se köpa-bostad.se lägenhet-stockholm.se oknö.se poker-böcker.se <-- den här blir trevlig. prisjämförelser.se <-- den här med våtdräkt-för-simning.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND product.product_pk = price_list.fk_product_pk Synd annars på en sådan trevlig och användbar domän :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
|||
Supermoderator
|
nå.se
fä.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
ég.se él.se ér.se éx.se 2é.se 2ü.se 7å.se eö.se gö.se jö.se lå.se nö.se wé.se Har redan registrerat 273 IDN domäner ^_^ Edit: felstavning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() För övrigt: 2 600 nyregistreringar av IDN-domännamn första dygnet kan tyckas vara lite men samtidigt är ju varenda tänkbart obskyrt domännamn upptaget. Så att hitta ett intressant är ju stört omöjligt. Hur gjorde forumets hardcore-domainers? Hängde på låset och bulkreggade eller struntade ni i hela grejen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
SamNurmi och JonathanS - hrmpff..
Det-är-lite-skämmigt-men-jag-har-bara-registrerat-en-IDN-domän-jävlaranamma.se innehåller ju mer än tillåtna 63 tecken - det borde ju ni känna till.. :blink: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|