FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Accessoarer till tjejjer/kvinnor i åldersgruppen 18 till 45 år. Faktura är väl på gott och ont, det är ju tydligt att många kvinnor använder sig av just fakturor. Har man då inte disiplin att betala så har man snart en betalningsanmärkning och då nekas denne att handla av t.ex Kreditor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fin rapport och så men den säger mig inte ett smack. Jag saknar ett urvalsförfarande med högre ställda krav än att de handlat genom er. Om jag förstår det rätt så bygger rapporten på er egen statistik? Det enda som var någorlunda intressant var kanske vilka dagar som e-handel sker, så att man har bättre koll på när man bör och inte bör stänga ner en webbshop för uppdateringar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ibland tror jag att de som handlar på nätet är de som ej har pengar att handla, lokalt och kör så länge det går med fakturor hos nätbutikerna. Sedan finns säkert också shoppingberoende där. Jag har exempelvis en kund som nekas faktura pga betalanmärkningar. Hon beställer varannan vecka varor hos oss och ska förskottsbetala men några pengar kommer aldrig. Hennes beställningar hamnar direkt i en egen skräpmapp... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|