FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
XML Developer Toolbar extension till FireFox kanske skulle vara något?
https://addons.mozilla.org/firefox/2897/ Vet inte riktigt om de uppfyller de krav du har, fungerar dessvärre inte med FF2.0. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tack, men nej det är inte vad jag söker. Det skall vara så att man öppnar filen i självaste webbsidan, och man ska inte behöva ha något installerat..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att du antingen:
bör lära dig php eller: leta efter ett sådant skript som gör det du efterfrågar på webben Jag tror inte någon här har lust att sitta och skriva php-skript åt dig. Du kan ju erbjuda ett par hundralappar så är det säkert någon här som gärna gör det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
martine: Att jag frågade gav resultat. Att det sen inte blev exakt vad jag sökte efter får jag leva med när jag inte klarar av att skriva det själv, men det var trots allt värt att fråga. Om inte du vill hjälpa till så får det stå för dig.
Btw, så kan man ju fråga sig vad ett forum är till för, om man inte får fråga saker och ting. Är inte tråden relevant kan i så fall admin välja att ta bort den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det här är inte "ett" forum, det här är webmasternetwork för "professionella webmasters". Det implicerar att saker och ting kostar pengar tragiskt nog. Om du vill ha gratishjälp finns massa sidor, det minsta du kan erbjuda är ju åtminstonde en referens åt femtonåringarna som kanske möjligen har lust att koda gratis åt dig.
Du kör med lite falsk marknadsföring, du börjar med att fråga efter en relativt simpel grej och sedan implicerar du att någon skall hjälpa dig att vidareutveckla när du redan har frågat. Det är en "metod" vi har sett tidigare här i forumet. Jag förstår martine och han gör helt rätt som inte spoonfeedar dig ytterligare. Hur skall du då kunna lära dig skillnaden på att fråga för att lära och fråga för att fråga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du är för lat för det så återstår bara två möjligheter: 1. söka på internet efter den lösning du efterfrågar eller 2. betala någon för att göra en professionell skräddarsydd lösning på ditt problem. Du kan förstås också prova att fråga på något php-forum, där man är inriktad på programmering, men du kan knappast förvänta dig att någon skriver ett skräddarsytt skript för varje behov du har. Dessutom är ditt problem relativt enkelt och en bra början att börja lära sig php och prova sig fram (jag gjorde dessutom ett inlägg ovan med tips om vilka funktioner du kan använda). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
OK, jag förstår hur ni tänker, och jag får be om ursäkt om jag har använt forumet inkorrekt. Meningen var inte att bygga på frågan efterhand, utan jag insåg efter de svar jag fick helt enkelt att inte hade varit tydlig nog.
mvh |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|