Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Dator forum/sida

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-07, 14:32 #1
RickardPs avatar
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
RickardPs avatar

Reg.datum: Jun 2004
Jag siter på ett par domäner jag tänkt göra sidor av så småningom och är verkligen sugen på att göra det. Frågan är om det finns behov av någon mer "dator" sida med forum där det diskuteras datorsupport och annat inom datorns värld...

Mina domäner jag tänkt göra något med dator forum/sida är datorsnack .com och noob .nu men frågan är för datorsnack .com skulle ju passa som ett forum men finns det något intresse för detta eller är alla slags "ämnen" inom datorer redan funna i andra forum?

Noob .nu kan man ju ha det mesta som rör framför allt dator spel och annat inom datorer på men där har jag igentligen ett forum jag gjort själv tänkte jag ha på den men har inte blivit av att slutföra det sista på forumet så inte blivit av med det. Kommer om jag ska sattsa på forum använda ett färdigt forum har jag bestämt mig för nu.

Nu kommer det med ganska stor säkerhet komma såna svar som: "En till som köpt domäner utan ideer" men jag har haft ideer hela tiden men frågan är hur breda ämnen man ska köra.

Ska man köra datorsnack som en hemsida med nyheter etc och köra forum till det eller endast ett forum?

Någon som har ideer och kommer på några?

Kanske någon befintlig sida som vill skapa ett sammarbete?
RickardP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017