FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Malmö/Lund
(Du bor gärna i närheten då projektet kräver nära samarbete mellan alla parter) Vi håller just på att starta upp en ny svensk portal. Eftersom vi inte vill exponera vår idé helt öppet kan vi inte specificera bättre än nedan. Kompetenskrav Kunskaper till att göra sidor som liknar allaannonser.se med kunskaper inom Screen scraping samt databashantering (lagring samt sökning). Då detta kommer att handla om relativt stora datamängder så är det även önskvärt att du är duktig på att optimera koden. Omfattning Då jag själv håller på med detta projekt vid sidan av mina studier så är detta inget heltidsjobb. Jag ser gärna att du är ung, studerar eller har studerat på universitet (inget krav). Det som är viktigast är att du tycker att det är kul att utveckla och förbättra portalen. Lön Timlön, individuell lönesättning sker. Vid önskemål kan även detta läggas ut som ett projekt till annat bolag. Stämmer detta in på dig tveka inte kontakta mig direkt! Mattias Tyrberg 0709-797724 (kvällstid + helger) Ma(på)Ty.se |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|