FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
K800i är så himla grymt bra tycker jag, det ända jag har att porientera med den är att linslocket öppnar sig i fickan ibland och detta resulterar i att kameran drar igång och drar massa batterier..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den fetaste telefonen just nu: FujitsuSiemens LOOX T830
wlan, GPS och qwerty-tangentbord. Kan det bli coolare? (man kan ringa från den också) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Har en Sony Ericsson Z550i. Fungerar grymt bra, och den kostar inte så mycket heller. En sak som grorde mig grymt irriterad är att det inte fanns en kabel så man kan koppla in den till datorn följde med. Tänkte låna en kompis kabel(följde med till en k750i) men den passade inte. Smidiga och smarta menyer och funktioner förövrigt. Rekommenderas starkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag stormtrivs med min W810i med 1 GB minneskort. Hade jag pengarna skulle jag nog köpt en Qtek S200 istället, verkar grym.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nokia N95 verkar ju närmast perfekt, dock får man vänta en stund innan den går att köpa. Närmare bestämt till första kvartalet 2007.
Inbyggd GPS med kartor till över 100 länder, bra mediaspelare, stor skärm, wlan, 3.5G (upp till 10ggr snabbare än vanlig 3G) och en fem-megapixlare med blixt och videoinspelning i "dvd-liknande-kvalitet" (närmare VHS, men men...). Priset lär väl hamna nån stans mellan 4 o 7000 kronor, så den är inte direkt billig, men å andra sidan får man ju jäkligt mycket för pengarna. Jag har personligen lite svårt för de där modellerna där man liksom trycker upp skärmen, men den här mobilen verkar bara för bra för att ogillas, hehe. Länk till Nokia |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
N95 verkar mycket lovande men med tanke på hur bra nokia är på att hålla tiderna vågar jag lova att den inte kommer förrän tidigast i augusti.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att inte välja sonyericsson framför nokia bör vara brottsligt!
*spotta på nokia* never ever! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|