FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
qtek 8310 om du vill ha en telefon som kan allt... billigare än ericssons motsvarighet samt snabbare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
W810i! Den är underbar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller med fabian. W810i är helt fantastisk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rekommenderar också Qtek 8310. Liten och smidig med WLAN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
Antar dock det är fixat i de nyare versionerna på mjukvaran. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Går på Decibels linje, men backar dessutom 5-6 år. Nokia 3310.
![]() Tror den gjort allt utom att bada och ändå funkar den. Och nej, jag är inte teknikfientlig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ang. Qtek 8310 .. Den officiella uppdatering som släpptes i April 2006 har fixat dem flesta barnsjukdomarna.
Har haft min ett bra tag och aldrig upplevt några större problem som inte kunde lösas med genom att starta om mobilen.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Åter igen. W810i!
Den är snygg. Den känns grymt bra att använda, och är lättnavigerad. Batteritiden är GRYMT bra. Standbytiden är 2 veckor, och taltiden känns oändligt lång (KÄNNS skrev jag..). Jag laddar min telefon väldigt sällan, men jag har aldrig varit med om att batteriet tagit slut. Kameran är jättebra för att vara en mobilkamera (inte som på den nya cybershot telefonen med blixt, men ändå väldigt bra). MP3-spelaren funkar fint, och headsetet är sjukt bra. Jag tar emot mail i telefonen, och det fungerar någorlunda bra, men inte direkt något alternativ till datorns mailklient. För att ringa, smsa, mmsa, lyssna på musik och ta lite roliga bilder ibland så är det en otroligt bra telefon, jag skulle absolut inte byta bort den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med fabian! Gillar dock inte headsetet så jättemycket. Har det aldrig med mig. Man kan dock om man vill koppla in vanliga hörlurar, vilkej jag kanske provar nån gång. Mina mp3-spelarhörlurar har nämligen fördelen att man även hör annat ljud, så man slipper bli överkörd om man bär dem när man promenerar i stan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Hehe, jag gillar just det att man inte hör någonting annat...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|