FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Testa att endast lägga in jar-filen på mobilen och installera. Det är nämligen inte ovanligt att jad-filen ställer till med problem.
Om inte det fungerar så måste du nog ge oss möjligheten att ladda ner jar-filen själva. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Danski.
Jag har också lagt märke till att Vodafone SE har väldigt sjuka krav, använder nämligen en mobil från dem, det är så att jag har samma mobil som en kompis och skulle skicka en patch till hans mobil från som gjorde att telefonen ska sätta en standardton om det ringer i fall att han inte hitta den valda ringsignalen men den blockades ju tyvärr. Tycker att det är dåligt av dem att inte tillåta att man skickar grejer mellan varandra, du råkar inte veta om det går att "komma förbi" den spärren på något smart sätt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lås upp telefonen och byt till standard programvara. Du kan tom få Vodafone att programmera om telefonen till standard i vissa fall, men de brukar vilja ha rejält betalt för det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har du vägarna förbi Sundsvall kan du hojta till, har upplåsningsutrustning för de flesta telefoner, tar 15min och kostar gratis :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
kostar gratis
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
tyvärr så är det lite för långt att ta en kvällspromenad till sundsvall men Nokia har lagt upp en sida där man kan uppdatera mjukvaran i telefonen europe.nokia.com/A4176089 vilket jag har gjort, fungerar det som så att den känner av att jag har en Vodafone programvara i min telefon och uppdaterar den efter det eller hur fungerar det hela, någon som vet?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|