FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har domännamnet coolt.se som det sedan något år tillbaka inte är någon verksamhet eller aktivitet på. Tidigare har det vart lite tävlingar och sånt där.. Coolt.se är enligt mig själv ett bra domännanm man kan göra mycket med. Det är domännamnet som är tillsalu och inget annat. Sedan gammal erfarenhet kommer säkert frågor om trafik att dyka upp så lika bra att jag tar det direkt. Jag har inte en aning! Domänet säljes till högsterbjudande. Bud lämnas antingen till [email protected] eller via PM. Jag har ingen brådska med att sälja domänet men självklart kan ett bra pris ordnas vid en snabb och smidig affär. Dock är det du som kommer med budet. Behöver jag äns skriva att skambud undanbedes? =) Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dök upp ett domän till nu såg jag.
worldpokertour.se. Aldrig haft till någonting.. Säljes ocskå till högsterbjudande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
oj oj oj det dyker upp mer... copag.se (världsledande kortlekstillverkare kallelse på sina kort)...
Samma gäller här... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Och jag som fått en T-shirt av dig med trycket "coolt.se"
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad ligger högsta budet på?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får tacka alla för visat intresse. Har inte haft möjlighet att svara alla som hört av sig tyvärr. Hur som helst, så är samtliga tre domäner sålda.
Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|