FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Om man reser endel i jobbet, anses det då rimligt att dra av kostnaden för resväska/resegarderob? Jag har EF. Tack på förhand! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det ska inte vara något problem att dra av iallafall 50% av kostnaden på de saker man använder både privat och i jobbet om fördelningen är ca 50/50. Det var åtminstonde vad min förra revisor sa till mig när jag hade/körde EF. (Har AB idag, då ser välden/villkoren annorlunda ut...)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste det inte sitta en tydlig logotyp på klädesplagg för att låta företaget pröjsa? Har för mig att det var kontentan av förra liknande tråden här på WN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Portfölj/vätska ska inte vara några problem. Däremot kläder är välidgt restrektivt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för era svar
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|