FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Online just nu: <%Response.Write Application("visitors")%>
Besökare igår: <!-- #include file="counter/visitors_yesterday.asp" -->& Antal besökande: <!-- #include file="counter/visitors.asp" --> (1). Så här ser min besöksräknare ut i dag finns de något sätt att göra en liknande i flash???? (2). jag har också en "Gör till start sida" knapp som jag också skulle vilja ha i flash, så här ser den ut.... Klicka för att göra WaZoR.se till startsida!"> (3). och när jag ända frågar e det någon som vet hur man gör .swf till .flv måste man ha ett pogram till det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr har jag inga bra tips angående flashen, men jag har ett annat vasst tips, ta dock inte illa upp, jag vill bara att det ska se rätt ut på din sida
![]() Skriv "Gör till startsida" istället för "Gör till start sida". Det där sistnämnda blir totalt fel... skrivihop.nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ang. fråga 3) http://en.wikipedia.org/wiki/FLV
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
För att få antalet besökare etc så ska du i flash anropa serverside filen med tex LoadVars. Scriptet på servern ska då skicka variablerna till flash som tex skriver ut dom i ett dynamiskt textfält. För att göra sidan till startsida så vet jag at det finns ngt javascript man kan anropa från flash, det är bara att googla lite så kommer du hitta det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag hittade en besöksräknare på adobe men kan inte få den att fungera.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |