FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej !
Jag fundera på att köpen en pda (HP iPAQ h6340) och min fundering är nu finns det fjärrskrivbord´s program till pda? Alltså jag vill kunna fjärrstyra mina servrar från denna pda går det ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
vilka program använder du?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för tipset! PocketPuTTY är precis de ja letat efter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
från PC för alla:
"Ipaq 6340 klarar inte att arbeta över 3G-nätet men i övrigt är det gott om trådlösa anslutningsmöjligheter. Gsm och gprs stöds och bluetooth, ir och wlan håller kontakten på kortare avstånd. Letar man efter en handdator med mobiltelefon är detta helt rätt val, letar men efter en smart mobiltelefon bör man nog letar efter något mindre." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Ipaq6340 är ingen höjdare säger jag direkt. hellre hw6515 eller nyare modeller.
Men men ska du inte ringa med den så funkar den bra :=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
6340 har välla endast GPRS om man inte använder kort.
6515 är gprs/bluetooth/gps/kamera. Du måste upp på 67xx för att få wlan direkt i. Använder en 6515 + wlan sdio kort, klart trevlig med vnc/pocketputty/opera ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
HTC TYTN (fd. Qtek) har ju 3G-stöd, WLAN-stöd, 2-megapixel kamera och qwerty-tangentbord och är väl den perfekta lösningen på en pryl för distansjobb?
![]() Finns det förresten någon som känner till en terminal services-lösning för PPC/WM som klarar andra portar än standardporten?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Dbob joda, 6340 har wlan.. men telefondelen är lite siso.. lägger på när den själv vill o så.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|