FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Just nu ligger min hemsida www.jennifernilsson.se på ombyggnad. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på den. Jag har inga som helst ideer! Kan ni hjälpa mig?
Sidan heter ju jennifernilsson, vilket är mitt namn så vad som helst kanske inte passar att ha på sidan. Jag hoppas att några vänliga själar med lite mer aktiverade hjärnceller än mig kan hjälpa mig och komma med förslag! ![]() Btw, mitt webbhotell stöder inte access (vilket är den enda databas jag förstår mig på hyggligt) så att ha massor med script med en tillhörande access databas kan jag alltså inte ha på min sida. Mvh Jennifer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej Jennifer,
Jag tycker att en blogg om ditt liv och dina webbplatser passar alldeles utmärkt på en domän som jennifernilsson.se. Gör det till en samlingplats för alla dina webbplatser, som en nätverk sida. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för tipsen båda två
![]() Troligtvis blir det en blogg om djur eftersom mitt allra största intresse är djur och jag gillar att skriva om dem. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
eftersom det är ditt namn så tycker jag det mest passande är en personlig hemsida om dig själv med blogg och bildgalleri eller något.. inte så unikt kanske, men det verkar mest passande till domänen.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo ungefär så såg sidan ut innan. Men jag är sugen på lite förändring..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Read Only
|
varför inte en blogg för alla med ide torka
eller bara parkera den. |