FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det flera än mig som inte har tid att hänga med och läsa WN? Har du inte tid att läsa WN så kommer du nog inte svara
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske inte veckor, men tyvärr kan det gå några dagar innan jag kollar av läget emellanåt... Prisad vare RSS!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Här är det tvärt om. Jag säger till mig själv "gör något vettigt, sitt inte och häng på WN"...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
surfaren: jag har det exakt som du.
Jag har extremt mycket fritid och får inte riktigt färdig saker och ting som jag fick förr.. Känner att jag skulle behöva en "mentor" i mitt webbutvecklande, någon att spinna idéer mot och någon som hjälper till och sätter upp vettiga tidsramar. Gärna någon i en likande situation. Är det någon som känner sig manad så tar jag gärna ett snack på telefon/msn. Skicka gärna ett pm om du är i en likande situation och verkligen inte vill vara kvar i den! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
:blink: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
igentligen har man inte tid att läsa NW, har projekt upp över öronenen..
läser mest NW på min lediga tid, t.ex lunchen eller precis innan man går hem från jobbet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja precis som fredlund ovan har jag fullt upp med annat, men jag önskar att jag hade mer tid att lägga på WN för det är bra och utbildande läsning för det mesta
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|