Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbhotell med servrar i Usa vs. SWE

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-09-08, 15:44 #1
nuubie nuubie är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Sep 2006
nuubie nuubie är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Sep 2006
Hejsan allihopa!

Jag är ute efter ett webbhotellskonto med mycket trafik, för jag hade tänkt mig att ha en hel del mp3 filer på sidan för nerladdning.

Och har man mycket trafik på sitt webbkonto innebär det snabbare responstid för surfaren som surfar in på hemsidan ?

Är det någon större skillnad mellan dessa webbhotell som har antingen sin server ståendes i USA eller i Sverige - anledningen är ju att oftast bjuder t.ex. de hotellen som har sina servrar i USA betydligt mer i trafik.

Kan någon förtydliga detta för mig, server antingen i USA vs.SWE - jag är helt rookie när det gäller dessa begrepp och saker, men jag har surfat runt lite och lagt manken till Indell webbhotell som bjuder på väldigt mycket trafik.

Är det någon som kanske har lust att publicera sin sida som ligger på indell webhotell för att se bl.a. hur snabbt det går att surfa runt på den sidan. OBS! seriösa sidor och inget snusk tack!

Jag är tacksam för förslag per email eller telefon för er andra webhotell om ni kan erbjuda något i min smak.

Krav - mycket trafik för en del nerladdning av mp3 filer på sidan.
Även en länk skulle nyttja mina kunskaper i mina internetkunskaper som förklarar begreppen subdomän m.m. som alla webhotell erbjuder.

Jag är hjärtligt tacksam för svar!
:lol:
mail: [email protected]
MVH
nuubie =)
nuubie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017