FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Nej, man får ingenting. Om jag får det du säger skulle jag ha 500 MB hotell + 250 MB mail = 750 MB. Man får bara 250 för webbhotell. Och där står att man får 500 för webhotell. webbhotell = webbhotell 500 MB =/ 250 MB Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att man inte utnyttjar allt som erbjuds är väl en helt annan sak? Generellt är det ju så att är det billigt är det sämre, det gäller allt i vårt samhälle, men strålande undantag finns, men jag tvivlar på att just Crytsone ör det.
Vänder man sig till en mindre leverantör kan oftast diskutera hur kontostorlekarna skall vara, man få ett individuellt anpassat konto och visst, det kostar oftast lite mer, men man får personlig service av oftast hög kvalitet... Förstår fortfarande inte alla dessa som inte tycker sig ha råd med ett webhotell som kostar mindre än en utekväll med polarna... Samtidigt säger man sig driva en seriös företagsverksamhet. Obegripligt.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är väl inget konstigt att man räknar in mail och databaser i den totala kvoten. Ganska många gör så, vi med. Vår kontrollpanel räknar samman det totalt utnyttjade utrymmet vilket jag anser vara helt rätt då det är upp till kunden att utnyttja sitt utrymme som de vill.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
De vet att om du tar Beginner paketet ska du inte ha mer en 1 eller 2 mejlkonton. Du ska aldrig kunna använda 500 MB du har betalat för. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Japp, så är det, alla företag erbjuder inte det man vill ha för stunden och då väljer man helt enkelt något annat? =) Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Min personliga åsikt är att avsikten ser ut att vara att vilseleda kunden. Agerandet känns oetiskt, men är vanligt i branschen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
..och då väljer man någon annan leverantör. EOD.
/Martin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|