FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
En kort beskrivning:
Jag har ett antal gånger fastnat i spel på nätet där man kan betala för att få extra prylar och avancera snabbare. Nu kan detta bero på att jag iofs jobbar med saken och tycker det är skitkul att utvärdera nya tjänster. Problemet är att jag tror man kan tjäna en massa pengar med denna typer av tjänster om man bara har den grundläggande trafiken som behövs för att fylla upp systemen. Vi är därför intresserade av att höra med folk som håller på om ni är intresserade av att hyra ut eller sälja system till oss. Målgruppen är personer mellan 14-30 år (förslagsvis 18-30) med teman som inte är allt för illa. skicka gärna PM eller maila mig på mikkel (at) student.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej jag letar fortfarande efter webbspel typ Tycoononline . nu skulle vara kanon med något inom ekonomi, handel eller något annat som har med strategi (men gärna inte krig) att göra.
Språket måste vara på engelska (ev. med svenskt språkstöd). Finns det verkligen ingen som har något på lager eller i drift. Det finns en del pengar att hämta eftersom vi har nästan 1 Miljon unika på våra sajter och målgruppen är ungdomar mellan 16-35 i Europa. Sätt vi kan betala: Del i omsättning Licenskostnad per omgång Köpa hela spelet med support i tolv månader. Snälla skicka PM eller kontakta mig på [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|