FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag driver www.pimpland.se som är ett online spel som går ut på att skapa sig en karraktär i den undre världen och ranka sig så bra som möjligt.
Hade tänkt mig att köra en tävling att den som har rankat sig bäst efter en spel omgång 365 spel dagar som är de samma som 3 månader skulle vinna ett pris. Så vad jag tänkte är om de finns nån som skulle kunna tänka sig att sponsra med pris mot att få reklam att priset kommer från blabla. Tacksam för svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan säga att idags läget när spelet legat uppe ca 1 månad så har vi 4200 medlemmar o de senaste dagarna har de ökat med 150-300 st medlemmar per dag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Appro på ingenting så tycker du borde hitta ett sätt att kunna släppa in "gäst"-besökare på sidan. Så användaren förstår vad han ger sig på, jag tror att flera användare vänder i dörren så att säga. Kanske kan visa lite kartor/topplistor eller annan information om spelarna.. samt att googlebot kommer in då
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Kanske dags att testa ett stavningsprogram först?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidan känns inte speciellt seriös
Citat:
Det heter "brottsligheten" och "den högsta nivån". Sen läste jag inte längre. Informationssidan är svårläst. Var det inte den här webbplatsen där man kunde spela blackjack efter hemmagjorda regler? Där någon med en kung och en dam blev tjock. Fast jag kanske blandar ihop den här med någon annan.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Efter fem minuter i spelet förstår jag inte hur detta skall kunna bli något. Tanken är kul, men allt annat är fel. Mörkt, svårläst, felstavat, buggigt... Nja... Några varv till vid ritbordet! Jag kan sätta mig och korrekturläsa allt mot en annons eller förmodligen flera eftersom det är rätt mycket som skall korrigeras.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
logga in med testar/testar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker fortfarande sponsor så hör gärna av er
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Read Only
|
Du måste ha dyslexi?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du kört rättstavning på webbplatsen ännu?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|