FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Sett att flera sidor har Google Adsense och har kunnat anpassa annonserna med CSS.
Hur gör man detta? Tex ändrar till eget teckensnitt, eller gör som digg, www.digg.com
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer inte riktigt ihåg men man måste tjäna ett visst antal dollars per månad och ha ett visst antalet visningar för att kunna göra det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är som Spindel säger. Vet heller inte antal dollar$. Men, om du inte blivit meddelad av Google att du kan ändra designen så går det inte.
Du kan alltså inte ändra själv mha CSS. Så ödsla inte tid på att prova. ![]() Jag vill också poängtera att det är emot Googles villkor att ändra teckensnitt. Jag testade mest för att jag är intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om din webbplats tar emot mer än 10 miljoner sidvisningar per månad kan du vara kvalificerad för vår premiumtjänst, som inkluderar: * Skräddarsydda intäktsvillkor * Flexibla annonsformat * Mer robust filtrering * Hjälp med att optimera webbplatsen * Teknisk support från en försäljningsingenjör * Företagssupport från en dedikerad kundansvarig * Sökresultat som omvandlas till pengar //Björn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|