FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
PAJAS! PS. Hur du kan koda när du skriver sämre än en gråsten är ett mysterium värt ett eget avsnitt på Discovery... |
|||
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Medlem
|
Hahaha!
Det här är ju riktigt skoj. Vi borde berätta för några forskare om den här killen, eftersom den här sjukdomen har säkert alldrig blivit upptäckt förut. Den kanske kan bli döpt efter något coolt. Det som jag undrar mest är varför? och hur? Eftersom han har så jäkla svårt att skriva eller ens formulera sig rätt hur fasen kan han koda utan att få 1000 fel? Jag är själv medlem på PHPPortalen och om det där är Topher så är det riktigt roligt. Då kommer det igen hur fasen kan han ha gjort sidor som fangelset.nu eller vad det heter? Och varför? Eftersom han verkar kunna koda så borde han knappast hålla på att kopiera sidor och sådant om han inte har någon slags sjukdom. OT: Om jag var hans svenska lärare skulle jag ta livet av mig. Fabian: När du kontaktade hans föräldrar vad sa de då? Och du borde iaf kontakta de igen och få dem att snacka ordentligt med den här killen och om han har något sjukdom så borde de berätta det för dig så du får veta varför han kopierar dina sidor. Aja, Riktigt roligt. WN borde fixa en Hall of Shame där sådana här trådar kommer in |
||
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
|
Detta tar ju kapsylöppnartråden med hästlängder (eller var det nyckelring) ?!
|
|||
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
||||
|
Det var vår jurist som kontaktade föräldrarna, men de använda bara ord som "Eh", "Öh" och "Mmm", så det blev inget givande samtal.
|
|||
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
Medlem
|
Fabian: Ok, du kan ju alltid ringa till Mikaels leverantör och be de lägga ner sidorna pga att de har stulit eran design osv.
|
||
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har med stora svårigheter läst igenom hans bladder... Helt underbart att han hotar med jurister hela tiden. "Kommer vi granska mer om skadestånd ersättning anspråk hos polisen." haha.. lägg ner.. Sluta sno istället och skapa något unikt..Visst kan man få inspiration från andra sidor, men att direkt sno texter, kod, bilder, upplägg osv är så jävla lamt. Ett tips från en medmänniska, varför inte ta din text och sen kör det i word innan du skickar in ett inlägg. De har en sk stavningskontroll.. Det du skriver är nästin intill oläsbart |
|||
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#188 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
Supermoderator
|
MST2005 - varför skulle han få betala om han förlorar? Det fungerar inte så om ärendet drivs av en åklagare, så akn det i princip bara bli om han själv väcker talan...
Det är dock tämligen säkert att ingen åklagare i detta land skulle ta upp det... Än mindre polisen. Det finns något som kallas prioritering.
![]() |
#190 | ||
|
|||
Nykomling
|
En tips från en nykomling ang. att stjäla en design.
Tingsrätten kan döma i tvisten. Om du och din motpart inte kan komma överens, kan tingsrätten ta upp ärendet. I de flesta fall ska du skicka in en ansökan om stämning till tingsrätten på den ort där motparten bor. Ansökningsavgiften är på 450 kronor. Mer finns att läsa på http://www.dom.se/templates/DV_InfoPage____799.aspx Lycka till! |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|