FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej !
Letar efter folk som har gjort Scripts som funkar med PHP till Tradera.com Allt av intresse msg me ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad skall scripten göra då?
Vi är inte tankeläsare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
PHP-script som länkar till Tradera.com av intresse? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad de skall gora? Om du skriver vad de gor sa vet jag om vi behover dem. Just nu ar jag oppen for alla ider. Php script som Lankar till Tradera ? Vad ar det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Menar du script för att tex automatisera uppläggning av auktioner, sniperscript osv? Sånt som de håller på med på ebay? Vad tänker du göra med scripten? Använda? Sälja? Vidareutveckla?
Specificera din fråga tydligt så att folk förstår så får du mera svar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla mojliga har sokt pa Internet men hittar endast 2 st. Jag vill inte endast se hur manga som redan finns och vad de gor och vad de skulle kosta att anvanda dem sjalv inte salja vidare
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilka funktioner ar du ute efter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
PHP Script som har med Tradera.com att gora. Script som funkar med Tradera.com som bas. Allt av intresse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
På bilverkstaden: du: hej, jag behöver grejjor som fungerar till bilar! vi: jaha, vilken del behöver du? du: vilken del som helst bara den fungerar med en bil. vi: vi har en gummi-plopp, behöver du den? du: ahh en gummi-plopp hittade bara 2st sådana på internet. vi: vad vill du att delen skall göra? du: det spelar ingen roll, bara den fungerar med en bil så skall jag se om jag kan använda den.. *garva* |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|