FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan säkert fixa något roligt skript som är förknippat med Tradera, men jag lika väl som de andra vill att du preciserar dig lite. Vad vill du uppnå med ditt skript? Vill du ha det i php, asp, python, java etc. Känner mig som en främling i ett okänt land när jag läser den här tråden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Haha vilken knäckande fråga.
Kan nån fixa nåt nytt som jag kan tjäna pengar på, det ska vara på internet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
ja ja
![]() ALLT AV INTRESSE menas med att ALLA SORTERS SCRIPT sa har du ett som visar agarna pa Tradera Nakna pa julafton sa kanske det ar intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad är det som är så svårt att fatta. Har du ett skript som har med tradera att göra, skriv vad den gör och om du vill dela med dig den. Jesus. Exempel: Jag har en halvutvecklad sak som skulle logga in på Tradera och lista avslutade auktioner, hämta användare som köpt prylarna, för att sedan skicka vinnarmail automatiskt. Tyvärr är inte det färdigt än och inte skrivet i PHP utan Java. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du får väl helt enkelt komma på något själv och koda det istället om det inte finns några skript yellowberry. Ve och fasa..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|