FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har brainstormat ett tag men kommer inte på något.
Ska börja blogga (wow) men kommer inte på något namn, domännamn då alltså. Bloggen ska vara partipolitiskt obunden och inrikta sig på det mesta, teknik, it, vardagsnyheter, ekonomi och personliga åsikter om densamme i en lite mer kritisk inriktning. Nån som har något bra domänförslag? förslag som mydomainislongerthanyours.net eller liknande behöver ni inte skriva :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
varför inte döpa den till decibel
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är också inne på decibel-spåret.. kanske 96db.se (eller någon annan lämplig siffra före..)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller också med om decibellspåret allternativt ditt riktiga namn. När den skall täcka så många olika områden är det nog svårt att hitta ett namn som får en att tänka på allt det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Purl.se
Postblog.se Bloogi.se & bloogi.com Norrblogg.se Txturl.se Turl.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
interblogg.någonting
bloggoholic. bloggalayser. blogganalyser. blogg-it. the-blogg. , blogg4life. bloggan blogg-on, bloggon. blogget.se bloggart.se, blogg-art.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Har nu installerat mjukvara för bloggen.
Under flera månader inspekterat en viss inriktning jag ska satsa på. Frågan är. Domännamnet är en 3char .se och handlar om ett ämne som är intressant i både europa och usa. Några funderingar... Ska man skriva på engelska eller svenska ? Om jag ska köra engelska, ska jag då placera sajten i .US ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Frågan är väl främst hur bra du är på engelska om du skall skriva på engelska. Skriv ett par testposts först. Man tappar rätt mkt av sitt intellekt när man gör språktransitionen om man inte är infödd..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|