FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle vilja testa detta på flera domäner och undrar om det går på ett konto, eller måste jag öppna ett nytt konto för varje domän?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om detta redan nämnts, men även MS/Hotmail har en sådan här tjänst.
http://domains.live.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
"Nytt! Med den nya funktionen Öppet medlemskap kan alla Internetanvändare skapa e-postkonton i din domän direkt från din webbplats." |
||
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Har testat detta och är mycket nöjd. Kan dock inte ställa in CNS mx records elelr vad det hette. :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har varit mycket nöjd med Gmail så länge jag använt tjänsten men efter att ha testat Live måste jag säga att det krossar Gmail. Det jag har saknat mest i Gmail är mappar. Google vägrar erbjuda detta eftersom dom tycker man kan söka istället för att gruppera, jag och live är av annan åsikt.
Dessutom ser live i stort sett lika ut som outlook så man känner igen sig som användre. Några andra saker som talar till live's fördel är knappar (skicka, svara o.s.v.) som har fasta placeringar. Jag har många gånger irriterat mig på att gmail placerar svara/skicka vidare längst ner i mailet. Vid en längre mailkonverastion på gmail blir det helt oläsbart efter ett tag och man vet inte längre vad man svarar på eftersom gmail slår ihop mailen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
|
Jag kör med Gmail Apps och det är i mitt tycke mycket bättre än Microsoft Live.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
(Om du både tilldelar mailet en etikett och arkiverar det, så syns det inte direkt i inkorgen utan bara när du väljer den aktuella etiketten) Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
|
|||||
|
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
|
Ännu en nackdel med Gmail.
Jag får ett mail från X. Jag svarar på mailet. Jag vill skriva ut bara mailet från X utan mitt svar, hur gör man? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|