FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan!
Nån som känner till retailinternet.se eller jatack.se ? Hur de är? Alla info är tacksam. Hur är det jämfört med de vanliga adsense och tradoubler. Mvh David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Retail Internet /Jatack är enligt mitt tycke mycket bra. I grund och botten handlar det dock om din egen affärsmodell. Jag tror dom har sitt ursprung från "permission marketing" och sköter idag bland annat all e-postreklam åt hela MTG, delar av TV4, Insplanet m fl. Men dom har också ett bra affiliatesystem med mycket kampanjer med jäkligt konkurrenskraftig ersättning. Många gånger har dom även helt unika kampanjer som varken TD eller advertising har tillgång till. Och jag får alltid bra och personlig support. Och som jag har fattat läget så exapanderar dom väldigt just nu och finns nu också i Norge, England, Tyskland och Finland. Jag kan därför rekommendera dom men sedan få var en avgöra om deras modell är bäst lämpad för just din/er affärs-/administartionsmodell. Hälsning, Mager :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men det är självklart värt att testa för dom har några unika kampanjer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
mmedier tror jag tyvärr inte på...har hört för mycket saker om ej utbetald ersätting etc. Jag kan dock inte styrka något utan det har kommit ryktesvägen. Dom går därför bort för mig. Men då jag har jobbat en del med jatack och visat lojalitet mot dom så har jag fått bättre och bättre ersättning. Jag tjänar därför mest via dom...och dom ger bra support. Så satsar man så får man man mer...den erfarenheten har jag inte av advertising eller någon annan.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
ryktesvägen låter inte som en bra källa... jag har fått 3 utbetalningar från mmedier på lika många månader...
för övrigt ger även advertising höjd ersättningen för trogna partners. när jag var i kontakt med jatack om högre ersättning satte dom som krav att jag skulle skippa alla andra annonsnätverk, så jag skippade jatack istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har testkört mmedier i 4 månader nu och har inte haft några problem med dem. Supporten är bra och personlig. Tycker inte heller likt robertsson att man ska misskreditera företag genom rykten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
Rent personlig åsikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi samarbetar med dom och har bara goda erfarenheter. Dom är absolut seriösa och bra att jobba med.
Vår erfarenhet är att dom alltid kräver ett OK av mottagaren innan dom spammar... ;-) (men det kan säkert finnas undantag från det - eller otydliga medgivanden...) Sedan kanske ersättningarna i affiliateprogrammet kan vara högre på andra ställen... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|