FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Videon var bättre i säljsyfte i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är fint att man snor låten och verkligen får den att handla om en båt. Undrar om texten är lika konstig som originalet blir om man byter ut "bot" mot "båt".
Intressant att det inte verkar finnas en enda svensk journalist som varit ute på irc.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Lite ironsikt då Basshunters andra stora hit, "vi sitter här i venten och spelar lite dota" är plagierad från Daddy Dj.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om holländare kan jag bara instämma. Så gott som alla holländare som jag har haft och göra med fuskar på ett eller annat sätt, så jag har slutat att ha något att göra med dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det här med att "banna så hårt" blir då helt enkelt, gå på grund. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Basshunter är oxå en båt...
http://www.basshunter.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Citat:
Datatermen boota kommer förresten därifrån. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu vet jag inte om ni är seriösa men DotA är väl ett tillägg/modifiering till Warcraft 3? Tror det står för Defenders of the Acients. Frågan är ju dock om det går att vara seriös när det är Basshunter vi diskutterar.
![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|