FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Ska bli skojj att få se några bilder från träffen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Medlem
|
Well.. Kanske inte så betydelsefullt inlägg men ändå: tack affiliator för middagsbjudningen. Köttet var perfekt för min del iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
VIP
|
Väldigt trevligt att träffa alla! Tack för middagen Emil
![]() Till nästa träff föreslår jag att vi har en domänauktion som på .T.R.A.F.F.I.C Domain Conference, (med reservationspris). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Roligt att det blev en lyckad tillställning. Nästa gång ska jag ta mig tid och komma förbi.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tyvärr är det så illa att i Stockholm måste man i princip veta hur man ska köra i detalj, annars går det illa. Har man koll på var saker ligger i förhållande till varandra går det att leta sig fram...
Första gången jag skulle köra genom stan var inte rolig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En får tacka för en trevlig kväll.. trots att jag fick avgå rätt så tidigt så hade jag en trevlig kväll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
|
För er som är intresserade av att se bilderna kan skicka mig ett pm så svarar jag med url och lösen. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
|
Detta gäller enbart de som var på wn träffen. Ni andra får vänta tills det väljs att gå ut publikt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
|
Dagen startas med att samlas ihop vid hotellet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
|
Sedan lyckas vi kliva över gatan för att smaka på köttet Emil & Affiliator.com bjöd på.
Från vänster: Nobody, ?, Markus, Johan, Susanne, Jesper, M-bition |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|