FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nä, nu får den här tråden ta och självdö. I brist på ignorefunktion så får jag väl helt enkelt ta och strunta i den lilla men högljudda truppen gnällspikar/självutnämnda upphovsrättsväktare/bittra jantelagare/vad som nu driver grazzy et al. (PS. Sedan TPB blev självförsörjande går donationerna till PB. Varför webben inte blivit uppdaterad har jag ingen aning om dock - inte mitt bord...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan vara lugn PRQ ska inte "kriga" mot dig misstänker du har tillräckligt hett om öronen ändå
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Medlem
|
Har inte SvD helt enkelt tittat på en försäljning och gångrat den med 365/52 per år? Jag tvivlar på Mkr omsättning..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är väl snarare avundsjukan som glöder här... Så länge du personligen inte förlorar pengar på att TPB-pöjkarna tjänar en peng så är det väl inget att gnälla om.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, det tycker jag nog... Om pengar tjänas på brott (mot upphovsrättslagen och kanske genom att skatter inte betalas i landet), vilket föefaller troligt, och pengar från denna verksamhet används av dels ett blivande börsbolag och dels ett annat svenskt webhotell så är det väl i högsta grad något att gnälla om.
Eller skall jag skita i alla brott som begås så länge som begås så länge som jag inte förlorar pengar på dem...? Mmm... Jovisst, det kommer att bli fint om en sådan inställning får råda.
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Illojal konkurrens.... Ah... Vore naturligtvis bättre om alla som bedriver verksamhet kunde finansiera, åtminstone delvis, sin verksamhet genom brott...
Not. Nä, nu drar jag nog förhastade slutsatser igen.
![]() |
Svara |
|
|