FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hade lite filer som fanns tillgängliga för download på mitt förra jobb men nu har jag ingenstans att ha dom så jag har letat runt efter nån server där man kan ha dom. Dessvärre godkänner inte Cliche där jag har hemsidan, att jag lägger upp filer för fri download. Så jag undrar om nån känner till någon snabb host som man kan hyra in sig på där man kan ha dom? Jag behöver ca. 1 GB utrymme.
Mvh Mr. Cap |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej och välkommen till WN..
Jag tror inte det finns några svenska hotell men jag har för mig att jag har sett några i USA. Om jag bara kunde hitta länken ... jag får återkomma eller sök själv.. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack, det låter bra! Har försökt hitta själv men får helt fel och orelevanta träffar med mina sökord.
Och tack för välkomnandet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Då skall vi se ...
Den här sidan har bra sammanställning och reviews över olika webhotell mm... länken går direkt till review av några FTP hosts: www.web-hosting-reviews.net/ftp-server-host.html Här är några svenskar som erbjuder sin tjänst: www.dcs.net/index.php?pageid=20 Eller i Danmark .. 1000kr/år + moms... powerhosting.dk/ftp.php Har inte testat nån av dem men du kan säkert fråga om du kan få ett test konto för utvärdering under en kort tid... Så brukar jag göra ![]() Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det här är ju strålande! Det danska bolaget verkar ju bra
![]() ![]() Tack för hjälpen!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det va lite för bra för att vara sant dessvärre ang. powerhosting.dk
Dom erbjuder obegränsat med plats och trafik upp till 5GB. Hur man nu kan kalla det obegränsat är ju lite konstigt ![]() Fick iaf ett testkonto att prova i 14 dagar. Hastigheten till dom låg på ca. 10Mbit medans en download låg på ca. 200Kb/sek per session. Fick ett pris på 1500 DKK / månad och i det ingår 150GB trafik per månad samt 1GB serverplats. Kanske billigt för vissa men lite mer än jag hade tänkt mig så det blir till att söka vidare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Inget är gratis."
ännu något som bevisar att man ska akta sig får de som skriver fritt hit och fritt dit. olyckligt för dig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|