FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller med palmik, har signat upp men fattar inte riktigt hur det hela ska fungera. Om möjligt ännu mindre användarvänligt än LinkVault och det var en mardröm bara det.
Jag förstår att systemet inte är helt färdigt men att skriva tex "läs reglerna" och sedan kan man inte hitta reglerna någonstans är rätt illla. EDIT: Ett par buggar * Jag har valt att begränsa mina länkar till både språk och kategori men ändå står det på länköversikten att jag inte har gjort det. * Jag har valt ISO-8859-1 men ändå står det UTF-8. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har läst på sidan men fattar ändå inte riktigt hur det fungerar. Är det som Referer.org eller Referrers.net? Dvs ett sånt system som Google använder i sin blog för att länka tillbaks till dem som länkar till Google? Exempel
Eller hur fungerar det? Du kanske borde lägga in lite exempel, gärna med skärmdumpar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Gustaf, du måste verkligen göra något åt sidans design, den är horribel!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för kommentarerna!
![]() Jag håller på att skriva om alla texter så att det går att förstå vad det hela handlar om ![]() ![]() Blackex: referer är ett helt annat system. StaticAds har ett annat syfte - SEO. blixa: tack, ska titta på buggarna, låter konstigt. silfverstierna: ähum, den kanske inte är något mästerverk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inget mot dig personligen Gustaf, men Svenska web masters tycks skita i vad slutanvändaren möts av, samt reaktionen som kommer med det. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|