| FAQ |
| Kalender |
|
|
#51 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Saxat från seras webbsida:
2006-07-16: Strömavbrott i Årsta Just är det strömavbrott i Årsta. Vi jobbar för fullt med att koppla in reservkraft och vi kommer i första hand se till att mailservrarna kommer igång. Elbolaget räknar med att strömmen kommer att vara tillbaka kl 17.00. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#52 | ||
|
|||
|
Medlem
|
(Och Fortum säger 18)
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#53 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Moderna hallar *gapskratt*
Skall ringa dem på måndag och erbjuda en driftsäker hall med riktig reservkraft. Skall ringa TV3 och Ztv med Btw, Fortom säger 22.00 nu Jag har min hobbyprojektsite på Crystone, flyttade dit för ca en månad sedan. Känns bra det här
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#54 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även låter det inte så bra att deras säljare inte ens har sina servrar hos bolaget deras säljare försöker sälja plats åt :P |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#55 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
![]() Här finns Crystones driftinformation.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#56 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#57 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har både skåpsutrymme och internetkapacitet som slår de flesta på fingrarna, fast jag har inte haft tid att flytta in i järfälla anläggningen.... Blir så när man har mycket att göra. Får väl se till att prioritera det så man slipper Crystones kraftproblem. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#58 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men undra om Crystone betalar tillbaka alla pengar kunderna betalat i UPS tjänst nu :P Men som jag alltid har sagt stora bolag tänker dom bara på pengar inte för ha vettiga saker eller på sina kunder. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#59 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
För övrigt ser tv3.se ut att vara nere fortfarande, trots att: Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#60 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Det framstår som väldigt märkligt att en toppmodern hall inte har fungerande reservkraft, särskilt efter nedanstående uttalande:
Citat:
På detta svarade sedan Kaneteg från Eastpoint: Citat:
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|