FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saxat från seras webbsida:
2006-07-16: Strömavbrott i Årsta Just är det strömavbrott i Årsta. Vi jobbar för fullt med att koppla in reservkraft och vi kommer i första hand se till att mailservrarna kommer igång. Elbolaget räknar med att strömmen kommer att vara tillbaka kl 17.00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
(Och Fortum säger 18)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Moderna hallar *gapskratt*
Skall ringa dem på måndag och erbjuda en driftsäker hall med riktig reservkraft. Skall ringa TV3 och Ztv med ![]() Btw, Fortom säger 22.00 nu Jag har min hobbyprojektsite på Crystone, flyttade dit för ca en månad sedan. Känns bra det här ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även låter det inte så bra att deras säljare inte ens har sina servrar hos bolaget deras säljare försöker sälja plats åt :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Här finns Crystones driftinformation.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har både skåpsutrymme och internetkapacitet som slår de flesta på fingrarna, fast jag har inte haft tid att flytta in i järfälla anläggningen.... Blir så när man har mycket att göra. Får väl se till att prioritera det så man slipper Crystones kraftproblem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men undra om Crystone betalar tillbaka alla pengar kunderna betalat i UPS tjänst nu :P Men som jag alltid har sagt stora bolag tänker dom bara på pengar inte för ha vettiga saker eller på sina kunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För övrigt ser tv3.se ut att vara nere fortfarande, trots att: Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det framstår som väldigt märkligt att en toppmodern hall inte har fungerande reservkraft, särskilt efter nedanstående uttalande:
Citat:
På detta svarade sedan Kaneteg från Eastpoint: Citat:
![]() |
Svara |
|
|