FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Det står 1-12 timmar.....
15 timmar - Fan det är ju sämre än B-one..... Det är det jag säger - Dyrt kan många gånger vara sämre. se http://support.wopsa.se/index.php?_a...ning%3C%2Fa%3E |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför går det inte att lägga in klickbara URL'er... URL - /URL
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte tid att leka kuragömma längre... Vad göra??? Dom svara inte heller på mailen heller.....
Jag menar... Hut kommer det sig att man inte svarar i varken på de fasta telefonerna eller på mobilerna??? Har han gått o dött eller nått liknande.... Eller så har han lagt av och inte orkar prata men jobbiga kunder.... Vad vet jag....... Nu har denna timme gott..... De stora aktörerna må vara mindre bra.. men det finns i alla fall NÅGON som svarar... Org nr är en enskild firma JR Media med en Jerry som ägare..... Någon här som vet vart han tagit vägen???? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Obbe - Testade din mat-sida. Denna var rätt så seg här i bangkok... Det vktiga är att servrarna är snabba i sverige och även här i Bangkok där vi administrera siten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Håller på att göra om lite på sidan. Sen har jag en extern webbstatistik som segar ner sidan. Skall plocka bort den så fort jag hittat en bra. Annars skall det rulla på bra. Sidan ligger som sagt hos oderland.se Är det oderland.se eller whopsar du pratar om in webbshop. Oderland tog 1 timme så var mitt konto klart och reggat. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|