FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ännu en sådan site, vilken ska man använda egentligen? regga.se var iofs smidig, men din var bra också
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi håller fortfarande på att bygga om motorn bakom för att få snapback-registreringarna allt bättre. Även nya funktioner utlovas!
Vi hoppades på att få systemet klart redan i februari, men man kommer hela tiden på nya funktioner och system som kommer göra våra kunders vardag allt lättare (det rä i vart fall vad vi hoppas på). Eftersom det kräver mer tid att implementera funktionerna i det gamla systemet har vi valt att släppa allting i vad vi ser som version 2 istället för att börja baka in allt i den version som är tillgänglig idag. De som är intresserade av att få veta när systemet är färdigt får gärna skicka ett mail till [email protected] så lägger vi till er i nyhetsbrevet. Garanterar spamfrihet och att ni får möjlighet att ta bort era adresser från systemet närhelst ni behagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
fick du någon bra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
skaplig... svenskt ord i bestämd form... (typ bollen) Nu ska jag bara spåna på vad jag ska göra med den
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har fått 2 rätt hyfsade.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varifrån kommer siffran för antalet inlänkar egentligen? Har kikat på flertalet domäner och jämfört med "link: domän" i G/Y/M utan att kunna få en siffra rätt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|