FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Finns en .com domän jag vill ha. Dock är den upptagen av en jänkare <_< Problemet är att han har haft den i flera år och aldrig använt den, men trots detta förlänger han den hela tiden :angry:
Hur ska jag få tag på honom? Hans email är själva domän-namnet och eftersom han inte har någon fungerande DNS-server funkar såklart inte hans email. Så det enda om återstår är väl att ringa honom eller skicka snigelpost. Dock har jag ingen lust att ringa upp en jänkare dels för att min engelska inte är den bästa samtidigt som - förmodar jag - det skiljer sig tidsmässigt. Verkar också som att ett företag har registrerat det, men företaget verkar inte ha någon hemsida? Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har du provat med bhayes(at)mpx.com?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Japp... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om du verkligen vill ha den och är beredd att betala (istället för att göra det själv) kan du ju alltid låta någon som SEDO.com eller liknande försöka förvärva den åt dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Gah! Någon som vill skänka $10,000 till mig?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Kan ju avslöja att jag köpte Goplay.se med 10 000 medlemmar (numera 15000 medlemmar) för 5000 kr. Det var ett riktigt kap med tanke på att jag redan har tjänat ihop den summan ![]() Det värsta är att jag vill ha Goplay.com i framtiden. Får hoppas att han glömmer att förlänga nästa år ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Andreas |
|||