FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker du ska vänta till Mattias återkommer och ta diskussionen då, så han får chansen att säga sitt.
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
M.R
Du måste väll hålla med att det var lite BS att säga att han inget kunde göra, när han uppenbarligen hade access till siten - som för övrigt knappast var ett misstag från början. Men visst, det vore inte första gången jag fick för lite smör på mackan, det ska gudarna veta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Från hur många emailadresser har du anmält honom hittills? <h1>Keyword</h1> kanske funkar för att komma om igen.
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Missar jag nåt eller, hans sajt är väl inget att hänga i granen vad gäller nåt? Om han passerar dig i SERPsen med den sajten, ja då... borde du jobba istället för skrika.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Instämmer
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Och det handlar aldrig om att ha det största ordet.. Mycket riktigt dock, det är inte så mycket att hänga upp i granen. Men det är som om han hade stulit en tom plånbok från mig, han hade fortfarande fått tagit konsekvenserna oavsett. Tråkigt att ni missuppfattade mig, vi kan ta diskussionen igen efter att jag scrapat wn.se och tv.nu, så får vi se om åsikterna är de samma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Man får ju inte blanda ihop ett statiskt matrial med en dynamisk katalog. Sedan är vad jag kan se inte detta en äkta scrapersite i den bemärkelsen att den snor exempelvis google's listning. Jag kan inte hitta källan iaf, tror mer det är MSN top 10 och sedan sort by random. Vi erbjuder RSS på WN för publisering. Här finns info. Att lista google's listning är inte samma som att sno en tv-tablå, googla på google developer account så hittar du hur du kan ta del av google's resultat lagligt. Förmodligen krävs vissa justeringar för att tillmötesgå avtalet dock. Sedan tror jag 2000 förfrågningar är max per dygn.
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Administratör
|
Efter googles senaste hårda uppdateringar är jag lite förvånad att fortfarande se något som liknar en skrapsida som rankas bra, då de flesta andra ligger långt ner i serpsen för längesedan.
Skynda hyr in honom innan ni alla blir överkörda... ![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Thomas, jag vill inte trampa dig på tårna, därför säger jag inte heller vad jag tycker om dina värdelösa inlägg. Jag var intresserad av kommentarer från personer som kikat närmare på den här frågan - jag var inte ute efter någons åsikt om hur man med h1 taggar kan ta sig till toppen, eller att siten inte var snygg och det därför är lagligt? Inte heller var det intressant med något i stil med att alla ryms på WN.se, "vi har inga moraliska problem med något, så länge polisen inte kommer så är det tummen upp!". Skillnad mellan Google och 2v.se. *G: länkar till innehållet, huvudverksamhet är att agera nod för siterna. 2v: länkar INTE innehållet, som även (innan Mattias såg den här tråden) måste scrollas fram för att ses under annonserna som uppenbarligen är den enda anledningen till att siten finns. *G: respekterar min önskan om att inte bli indexerad för alla eller enskilda områden 2v: not so much... *G: hänvisar till dokument angående boten och hur man kan hantera den för att acceptera/neka 2v: not so much.... *G: google är en stor källa till trafik 2v: vill ta andras google trafik genom stjäla deras text och publisera under sina annonser. Säg till om det var något som var oklart Thomas så skall jag försöka igen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|