FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan!
Sökte runt lite hittade ett par gamla trådar. Men tänkte ställa frågan vilken besöksräknare använder du? Webalizer har jag via webbhotellet, men med den får jag overkliga träffar. Annars har kört med susnet. Men det har varit seg några gånger så den segar ner hela sidan. Har hört att awstats och extreme tracker skall vara bra. Något ni tycker med? Alla tips på en räknare är väl kommna. Tacksam för tips och råd |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
kan rekommendera http://www.google.com/analytics
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack för tipset. har lagt till mig i vänt listan. Hade inte inbjudan. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns säkert någon här på forumet som har en inbjudan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Som du nämner, www.extremetracking.com, tycker jag fungerar helt okay för att vara en gratis tjänst, och betalar man får man en hel del till användsbart.
Många tidigare har rekommenderat www.statcounter.com - själv har jag inte speciellt bra erfarenheter av den då den ger helt skumma resultat för mig. Har också webalizer via webhotellet - men enligt mina erfarenheter ger det för höga värden, fast jag kan ha fel förstås... Edit: Gissa dig till ett Google analyctics konto: http://www.webmasternetwork.se/f7t14587.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack!
Vilken eller vilka använder du då? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Google analytics och AWstats. Använder även statcounter till mindre sidor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Google analytics och modlogan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Google Analytics och AWstats. Webalizer har jag kört förut men det var alldeles för klent.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör analytics och den fungerar riktigt bra!
Den var mycket seg i början men det "släppte" efter ett par dagar. Yepp du är inte ensam om att få skumma resultat från statcounter. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|