FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Moderatorer får göra reklam hur mycket de vill antar jag?
======================= Så här skrev en av moderatorerna här. Jag kallar det företagande/"tjänst" precis som vårt. Det här forumet handlar om att sälja domäner. Punkt slut. Eller handlar det om hur stor man är, är man liten och säljer 10 domäner så får man inte göra reklam här men säljer man 20 får man det inte, eller var går gränsen? ===================== Rensat lite bland domänerna som ska väck, alla är inte mina utan säljs åt kompanjon, endel är äldre, andra nyare, har kommit upp lite nya grejjer som tar all tid. Snack om hur bra dom är eller hur dåliga dom är behövs inte, är det inte intressant, skriv inte. Bud i tråden eller PM, skippa idiotbud, jag vet vilka som ger nåt och vilka som inte gör det. Då JX/QU är ombud sköts ägarbytet därigenom. Statistik finns på alla domäner om sådant önskas. Som vanligt när jag säljer domäner är jag inte ute efter miljonklippet utan bara sälja domäner som jag inte har tid att meka vidare på. 0660 . se (örnsköldsviks riktnummer) - 1500kr 075 . se (internationellt riktnummer för ip-telefoni) - 1000kr 24pc . se - 200kr myter . se - 500kr progamers . se - 1500kr rackserver . se - 3000kr s60 . se - bud 9-3 . se - bud superbid . se - 200kr trapp . se - 500kr trangselavgift . se - 3000kr Priser = inklusive ägarbyte, tycker ni priset är fel, kom med andra förslag. ===================== |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Terabyte spammar WN och vill sälja:
pocketboken.se pocketboken.com pocketbok.com pocketbocker.com Samtliga domäner ägs av hans företag som också heter Terabyte. Får man heta så? Egentligen är det ju reklam. Snälla moderatorn.... Kan jag få byta namn till REGIT.PS? /Michael |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad håller du på med?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Men allvarligt, ville du sälja usa.ps/stockholm.ps eller ville du säga att man kan registrera .ps domäner hos er? Jämfört med Håkans(Decibel) inlägg tycker jag det är ganska solklart. Jag uppfattade det nog riktigt som alternativ 2 och det hade nog alla andra moderatorer gjort.
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Oseriösare reg-sida får man leta efter, stavfel, .ps domäner finns finns inte end med under menyn registrera. Ser ut som scam, kommer säkert lura någon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lista på .ps ombud: http://www.nic.ps/registrars/registrars.html
Psdomain - Kostnaden för en .ps domänen verkar ligga runt 285 kr. Regit (fl-net) - Tar dock 595 kr exkl moms för en ps domän.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Hum, tack för tråden, nu lyckades jag sälja ett till domännamn :P
Skämt åsido, mitt inlägg handlade om att sälja domäner jag ägt i minst 3mån, de flesta mer än ett år, till skillnad från dig som gjorde reklam för er företagstjänst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Humn, att miljontals .ps domäner är lediga förefaller logiskt. Kommer nog förbli så tills internet är omodernt. Vad skall man ha en sådan till?
![]() |
Svara |
|
|